StepBridge slaat uw wachtwoord versleuteld op. Dit betekent dat wij uw wachtwoord niet kennen en dat u uw huidige wachtwoord niet bij ons kunt opvragen. Wel kunt u eenvoudig een nieuw wachtwoord instellen. Hieronder leest u hoe u dit doet.
Hoe stelt u een nieuw wachtwoord in?
Mogelijkheid 1 – U weet uw wachtwoord nog:
- Log in op het StepBridge Portaal.
- Ga naar uw profiel.
- Klik op het icoontje naast uw verborgen wachtwoord (••••••••••) om uw wachtwoord te wijzigen.
Mogelijkheid 2 – U weet u wachtwoord niet meer:
- Ga naar het StepBridge Portaal.
- U ziet het formulier om in te loggen op het portaal. Klik op de link Wachtwoord vergeten?
Let op! Als u deze pagina niet ziet omdat u al bent ingelogd, dient u eerst uit te loggen via het icoontje rechtsboven in uw scherm. - In het volgende formulier geeft u het e-mail adres waarmee u bekend bent bij StepBridge en de spelersnaam waarmee u inlogt bij StepBridge. Vervolgens klikt u op E-mail verzenden.
Tip! Als u niet meer zeker weet wat het e-mail adres is waarmee u bekend bent bij StepBridge of met welke spelersnaam u inlogt, zoek dan in uw e-mails naar mails die u van klantenservice@stepbridge.nl heeft ontvangen. In elke e-mail staat uw spelersnaam tussen haakjes achter uw naam. - Als u uw e-mailadres en spelersnaam correct heeft ingevuld, ontvangt u direct een e-mail met een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Klik in de e-mail op de knop Wachtwoord herstellen.
- Vervolgens ziet u het formulier om een nieuw wachtwoord in te stellen. Kies een veilig wachtwoord van minimaal 8 karakters. Te makkelijk te raden en onveilige wachtwoorden worden niet geaccepteerd. Vul het nieuwe wachtwoord tweemaal in, en klik op Wachtwoord opnieuw instellen.
- Als u de bevestiging heeft gekregen dat uw wachtwoord is gewijzigd, kunt u vanaf dat moment inloggen met uw nieuwe wachtwoord. Dit geldt voor elk apparaat waarmee u speelt bij StepBridge.
We zijn er om u te helpen! Stuur een e-mail naar klantenservice@stepbridge.nl als u nog vragen heeft.